💬
Logga in
Fuska.se

Intresse Just Nu?

96 svar · startad

sufat in på internet och spelat fotboll

27 Feb 2006

Typ photoshop, fotboll och innebandy

Just nu är det MYCKET musik och film. Skolan går dessväre inget vidare.. Känns mycket dåligt på den fronten just nu.

Blir även en hel del tid att läka sår. Har mycket psyskisksmärta, och mår rent ut sagt förjävligt. Hoppas på en snar förbättring.

Karamellkungen

Det är mycket läxor den här veckan eftersom jag har varit sjuk några dagar har jag extra mycket att göra. Så jag har mest pluggat i dag, men givetvis har jag kollat lite på tv och relaxat. =)

28 Feb 2006

Just nu har jag ganska mycket läxor som jag måste läsa på men ibland så orkar man inte.

1 Mar 2006

För min del är det då mest musik och tv-spel. ;)

2 Mar 2006
↗ till inlägget

Just nu är det MYCKET musik och film. Skolan går dessväre inget vidare.. Känns mycket dåligt på den fronten just nu.

Blir även en hel del tid att läka sår. Har mycket psyskisksmärta, och mår rent ut sagt förjävligt. Hoppas på en snar förbättring.

En diskussion med mig & Kanji kanske kan få dig på bättre humör kanske? :)

Själv har man också svårt med skolan. En hel del jobb och snart nalkas de första Nationella Provet i Engelska. Hoppas det går bra iaf. Men det är som sagt läxor jag håller på med nu, trots att det är lov. ^^'

5 Mar 2006

Just nu skriver jag mycket på en bok jag har börjat med, den handlar om fantasy. =)

Just nu e d ju Musiken,TVn å Tjejen såklart...

6 Mar 2006

Som Suppermario. Tjejen är nog mitt allt nu ^^

Karamellkungen

Jag spelar mycket spel och surfar på Fuska.se för tillfället, men sedan har jag mer skolarbete senare i veckan. =)

10 Mar 2006

Elbas, elbas, elbas, trumpet.

11 Mar 2006

Gymmet... Tränar en hel del nu.

13 Mar 2006
Moderator Moderator

Gymmar 2-3 dagar i veckan.

Spelar Ragnarök Online 3-5 timmar om dagen och sitter på internet i en timme.

Sen så kör jag bil rätt mycket och umgås med polarna resten av tiden.

15 Mar 2006

Jag läser manga och titta på anime. Kolla efter Gothic Lolita kläder <--- Ha blivit lite beroende ^.^'

Spela ibland ragnarok. Rita ganska ofta oxå

teater är mitt stora intresse..väldigt kul

16 Mar 2006

Vara med lite kul folk, hänga här på forumet och PcGamer såklart. :P

Senast ändrad:

19 Mar 2006
Moderator Moderator

Jag spelar Ragnarök Online och sitter på fuska ;)

Musik, PcGamer och vara med folk.

tibia men fick hemomdömen nu och de var inte så bra så jag måste satsa lite på skolan och dra ner data till 4h per dygn

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in