💬
Logga in
Fuska.se

Intresse Just Nu?

96 svar · startad

Nivå 11 · Veteranfuskare
Trådstartare #1

Vad är det som du tillbringar åtskilliga timmar åt?

Spelar du spel?, vilket då?

Just nu så läser jag Harry Potter Och spelar "Star Wars (Battlefront II)".

3 Feb 2006

Doh! Har bara suttit vid datorn nyligen. Laddat ner ett par filmer och spel. Klarat ut Matrix; Path Of Neo på två dagar. Inte särskilt roligt.

Men jag har faktiskt tagit mig och börjat gymma en hel del. Kommer dit imorgon för att träna lite mer också. ^^

5 Feb 2006
Nivå 11 · Veteranfuskare Karamellkungen

Jag har ägnat de senaste timmarna åt att surfa på Internet och skriva lite i olika forum. Har även kollat på filmen The Dukes of Hazzard. =)

Nivå 8 · Veteranfuskare

Hade jag varit vid aningen bättre hälsa hade jag förmodligen kört min nyinförskaffade radiobil. Annars har det blivit en del Svankmajer-film.

Att surfa på Internet och skriva i forum och godkänna spel/fusk/tester och även redigerar spel på reklam och även att kolla på Tv tar upp flera timmar varje dag.

Nivå 11 · Veteranfuskare

Just nu har jag ett projekt att titta igenom alla mina gamla inspelade avsnitt utav Pokémon, de allra första. Har varje avsnitt inspelat på ett par år.

Annars chattar jag mkt, som vanligt, lyssnar på musik alltid och tar en runda CS då och då. Spelar Quake 4 (PC) och Toy Story 2 (Playstation 1) seriöst, och utmanar min bror på Perfect Dark till Nintendo 64 när han har lust.

Skolan får gå som den vill nu ett tag :).

Senast ändrad:

6 Feb 2006
Nivå 10 · Veteranfuskare

För det mesta chattar jag, samtidigt som jag klagar på morsan för att jag har för lite pengar.

Blir inte så mycket CS för att min bredband är CP. (Pingar sönder varenda server!)

Om det blir nåt så tar jag ett parti med Boffaroffe, och han säger hur dålig jag är i chatten när vi spelat kvar.

Även om han har sämst stats så säger han det... -.-

Nivå 3 · Lärling

jag har någ spamt net lite onödigt bara för att bli medlem :P

7 Feb 2006
Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Vad är det som du tillbringar åtskilliga timmar åt?

Spelar du spel?, vilket då?

Just nu så läser jag Harry Potter Och spelar "Star Wars (Battlefront II)".

Hehe jag har läst ut alla Harry Potter böcker 7ggr (förutom femman som jag har läst 3ggr och sexan som jag bara har läst en gång :visslar: ) Jag sitter nästan bara framför datan nuförtiden :medieval:
Nivå 11 · Veteranfuskare

Jag spelar Call of Duty online. =)

Nivå 11 · Veteranfuskare

Just nu sitter jag mest framför datorn eller kollar på tv.

9 Feb 2006
Nivå 4 · Lärling

Jag sitter framför datorn eller läser Harry Potter.

Nivå 11 · Veteranfuskare

Jag är med mina kompisar i Aluminium Kranium.

Nivå 6 · Fuskare

Blir mycket tid åt skolan, vänner, hänga på nått nice cafee i stan, musik och datan.

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Hehe jag har läst ut alla Harry Potter böcker 7ggr (förutom femman som jag har läst 3ggr och sexan som jag bara har läst en gång :visslar: ) Jag sitter nästan bara framför datan nuförtiden :medieval:

Du låter som nån jag känner :P

Pysslar lite med min ödla, sitter framför datan, hjälper min brorsa med SSBM och stickar.

Ska börja läsa om Harry potter serien på engelska oxå :D har kommit igenom den första

Senast ändrad:

10 Feb 2006

Mitt största intresse just nu är att surfa på Fuska.se :)

Nivå 5 · Fuskare

Jag har inget intresse nu.

Jag försöker fundera om jag ska skaffa WoW eller inte.

11 Feb 2006

Blir ganska mycket snowraceing, dator och cykel. Skateboard kommer

vell under våren när all snö försvinner.

Senast ändrad:

13 Feb 2006
Nivå 11 · Veteranfuskare

Mina intressen just nu är att Läsa, spela Call of Duty och att vara med kompisar. =)

14 Feb 2006
Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Vem?

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in