Sitter famför datan eller TVn typ hela dagarna såhär i sportlovstider...
Åsså tjejen får man ju inte glömma heller...
Sitter famför datan eller TVn typ hela dagarna såhär i sportlovstider...
Åsså tjejen får man ju inte glömma heller...
Just nu sitter jag mest framför datorn och surfar eller så spelar jag tv-spel med mina kompisar och då är det NHL 06 som gäller.
Star Wars, Star Wars och datorn.
Just nu är det att vara i chatten på kvällarna, då som Slasktratt och Ragnarök börjar att vakna till. =)
Hmm, skolan tar ganska mycket tid, men annars är det som vanligt, datan och Ps2. :)
Jodu... Just nu har jag intresset att vänta på att nerladdning utav Ragnarok ska bli klar. Tar sådan förbaskad lång tid >.<.
läser inte harry potter för jag har läst alla 6ggr (inklusive sexan)
Nu hänger jag på datan och spelar bf2 på ps2
tog nyss ner mitt gamla nes från vinden och börjat köra igenom alla megaman spel..
Jag spelar Tennis utomhus , Sitter Vid Datorn, Spelar City Of Villains (Lvl 48) , eller Skatear och flippar lite.
↗ till inläggetFinns det inte 7 Harry Potter b@cker?läser inte harry potter för jag har läst alla 6ggr (inklusive sexan)
Nu hänger jag på datan och spelar bf2 på ps2
PS ,Jag vet inte mycket om Harry Potter
Intresse just nu är, datorn. Och att läsa PcGamer. :P
Mitt intresse just nu är att surfa här på Fuska.se och att kolla lite på OS på Eurosport. Lär antagligen spela lite sen i eftermiddag. Har gott om tid över nu på sportlovet till att surfa, spela och läsa.
Jag tittar på en hel del film som jag inte hinner på de vanliga skoldagarna (Jag har ju lov). Sen spelar jag ganska mkt, främst Counter-Strike, men oxå en del Warhammer 40 000: Dawn of War. DoW mest bara för att få in strategitänkandet, 2 Mars smäller det ju! :D Lord of the Rings: Battle for Middle Earth Två.
Sen håller jag på med ännu en amatörrulle med mina kompisar, och det är dax för inspelning imorgon igen.
OS i Turin oxå, förstås.
Nu spelar jag ganska mycket Mafia på datorn och mycket NHL 06 på Xbox.
Glömde att jag ska kolla pâ Transporter 1&2 , Fantastic Four, Spygame, South Park season 5, Hitch, White Chicks och kanske American Dad season 3. OS-Turin kollar jag inte ofta pâ.
Men har ni Sportlov nu?
Jag har nästa vecka. (Svensk Skola)
Hänger på <Forumet här på Fuska>
Ragnarok Online en hel del. Försöker komma till Level 40 så jag äntligen kan bli en Knight. Rida på stora fula kycklingar och slåss vilt med svärd. Usch så skoj.
Men jag har även haft nöjet att skriva lite om Kärnfusion och Politik. Riktigt skoj.
Just nu brukar jag mest spela Forza Motorsport eller spela NHL 06 mot mina kompisar.
Jag kollar väldigt mycket på OS men som många kanske känner till så är det snart slut. Jag surfar för övrigt mycket på Fuska.se och spelar onlinespel och pratar i forumet. Jag har även börjat läsa vidare på min bok spelkortsmysteriet. Boken är skriven Jostein Gaardner som bland annat har fått Norges kritikerpris och kulturdepartements litterära pris för boken spelkortmysteriet. Jag tycker boken är jättespännande att läsa. Annars har jag inte gjort så mycket den senaste tiden förutom att kolla lite på tv.
Ja lyssnar mest på musik nu för tiden, men efter min födelsedag kommer ja ägna min tid åt att spela gittar :gitarr: *längtar*
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in