Putside Skrivet 3 Februari 2006 Rapport Skrivet 3 Februari 2006 Jo jag såg på en sida att detta spel fungerar med grfikkrtet : nVidia Geforce 4 mx 420. Är det sant ? det är ju ett skit-kort ! borde det inte hacka eller se väldigt dåligt ut ? Jag har det kortet och undrar om det ser bra ut me det kortet. Här är länken : http://www.guildwarsonline.com/content/gui...equirements.php Citera
neVah Skrivet 4 Februari 2006 Rapport Skrivet 4 Februari 2006 går o går gör de la, men de kommer nog se lite konstigt ut har ja för mej...beror lite på hur hela ditt system är med... hur stor processor, och hur mt RAM minne har du? Citera
Putside Skrivet 4 Februari 2006 Författare Rapport Skrivet 4 Februari 2006 Har inge bra grejer men detta : Processor - Intel® Pentium® 4 CPU 2.00GHz Memory - 64 MB Citera
Simpsons Skrivet 4 Februari 2006 Rapport Skrivet 4 Februari 2006 du behöver ej några värsting grejor för gw, men ju bättre desta roligare att spela Citera
neVah Skrivet 4 Februari 2006 Rapport Skrivet 4 Februari 2006 processorn räcker, men du behöver nog uppgradera ditt ram minne... köp en 512:a , de borde räcka... Citera
Putside Skrivet 5 Februari 2006 Författare Rapport Skrivet 5 Februari 2006 går det inte annars ? Citera
neVah Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Skrivet 5 Februari 2006 GÅR gör de TROR jag, men de kommer bli j*vligt segt när man laddar en map, du kommer att få vänta i 5-30 min... ett tips e att uppgradera, o köpa till en 512a Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.