Sinclair Skrivet 3 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 NeoX de du sa om att man skulle trycka på triangel när man är i luften jag gjorde de men de hände inget jag ramla bara ner!kan inte du säga hur man gör exakt från plattformen? :huh: ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NeoX* Skrivet 3 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 Asså springer du på vägen och sen ska hoppa över till en pinne? Inte en sån jätte bra förklaring :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 3 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 Först ska jag springa på vägen sen svinga mig sen efter de hoppa till ett rep som hänger ut de är precis utanför där man rider häst och vagn för första gången vid den där stora porten man vrider upp! :huh: ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst dragonius Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 istället för att trycka triangel tryck X knappen istället Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 6 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 Men jag gör de också men jag kommer inte ända fram och hoppar då brevid eller ramlar ner på spikarna hur ska jag göra?! :huh: ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NeoX* Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 Är du säker på att du är på rätt väg då? ska du inte upp någon annan stans? för om det nu är så svårt kanske det inte är dit du ska? är det där det kommer mer o mer fiender hela tiden? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 7 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 Där e jag, där uppe känner ingen igen de stället! :huh: ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg