Boffaroffe Skrivet 3 Februari 2006 Rapport Skrivet 3 Februari 2006 Hur kan man göra så man få välja mellan fler banor på dedicated server? När man skriver changelevel aim_map så står det att banan inte finns fast än jag har laddat ner den. Vart ska jag lägga filen på dedicated servern?
Vitdom Skrivet 4 Februari 2006 Rapport Skrivet 4 Februari 2006 lägg banan i source dedicated server>Maps om du har en grafik fil till banan så ska du lägga den i maps>Graphs men för att servern ska fungera bra ska du ladda ner nyaste versionen. orkar inte skriva länken men den heter: hldsupdatetool
Boffaroffe Skrivet 4 Februari 2006 Författare Rapport Skrivet 4 Februari 2006 (redigerat) Oj, glömde. Det är till CS 1.6 Observera 1.6. [EDIT]Måste man instalera Source Dedicated server? Redigerat 4 Februari 2006 av Ragnarök
Wico Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Skrivet 6 Februari 2006 Oj, glömde. Det är till CS 1.6 Observera 1.6. [EDIT]Måste man instalera Source Dedicated server? Nej du kan instalera nya maps på vilket CS som hälst jag har ju på typ vanliga dedicated server inte Source
Boffaroffe Skrivet 6 Februari 2006 Författare Rapport Skrivet 6 Februari 2006 Oj, glömde. Det är till CS 1.6 Observera 1.6. [EDIT]Måste man instalera Source Dedicated server? Hur gör du då?Jag lyckas inte byta på något sätt. Är det något kommando man måste trycka för att ladda banor?
Wico Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Skrivet 6 Februari 2006 Oj, glömde. Det är till CS 1.6 Observera 1.6. [EDIT]Måste man instalera Source Dedicated server? Alltså jag gör då hära 1.jag går till www.cs-maps.org för att tanka en 1.6 bana 2.Går in i min MAPS map och lägger in banan. 3.sedan restartar jag min server och går in och byter till den banan som jag lagt in.
Boffaroffe Skrivet 6 Februari 2006 Författare Rapport Skrivet 6 Februari 2006 Jo, men nu är det så att det inte finns någon MAPS mapp i dedicated mappen :/ Eller vart ska man lägga filen?
pollenallergi Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Skrivet 7 Februari 2006 Jo, men nu är det så att det inte finns någon MAPS mapp i dedicated mappen :/ Eller vart ska man lägga filen? Man kan kanske göra en egen? Har för mig att mina polare sa det..
Boffaroffe Skrivet 7 Februari 2006 Författare Rapport Skrivet 7 Februari 2006 Mjömjö. Lite fantasi löste allting. Tack för svaren!
Anje Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Skrivet 1 Mars 2006 (redigerat) Mjömjö. Lite fantasi löste allting. Tack för svaren! Hej! Jag har också det här problemet, men jag har inte mycket fantasi eller jag får det inte att fungera:( skulle du kunna skriv hur du gjorde? Redigerat 2 Mars 2006 av Anje
pollenallergi Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Skrivet 5 Mars 2006 Mjömjö. Lite fantasi löste allting. Tack för svaren! Skapa bara en mapp som heter just 'maps' i dedicated mappen och lägg in dina maps där så funkar det :)
Gäst Walker Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Skrivet 5 Mars 2006 Mjömjö. Lite fantasi löste allting. Tack för svaren! BRA NESSEN!
Rekommendera inlägg