Arwen_Aragorn Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Skrivet 26 Januari 2004 HJÄLP MIG! Hur klarar man "De dödas konung"?? Jag har försökt med allt men han är bara så svår! Hjälp mig så fort som möjligt...!!! :?: :( :frown: :cry: :roll:
MahL Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Skrivet 26 Januari 2004 HJÄLP MIG! Hur klarar man "De dödas konung"?? Jag har försökt med allt men han är bara så svår! Hjälp mig så fort som möjligt...!!! :?: :( :frown: :cry: :roll: asså du ska använda snabbatack på honom när du ska slå han och när det kommer andra gubbar som han gör då ska du bara skjuta pilar på dem om du inte är Gimli för att då ska du kasta yxor på dem och jag hoppas att det ska räcka
Arwen_Aragorn Skrivet 26 Januari 2004 Författare Rapport Skrivet 26 Januari 2004 Tack så jätte mycket jag ska försöka med det...för jag spelar som Aragorn I LOVE ARAGORN HIHI!
Evenstar Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Skrivet 26 Januari 2004 När det gäller pilar/yxor så finns det en såkallad "glaskula" med ett konstigt innehåll, men i alla fall så ligger den bakom en utav stenarna. Så det kommer att räcka. (Det kommer in en ny varje gång ut inte har fullt utav pilar/yxor. Men sen fattar jag typ inte hur man kommer tillbaka ut igen, det rasar ju massa stenar över en!!
Rekommendera inlägg