Zofie Skrivet 4 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2006 Hej! Jag spelar Majoras mask och har precis skaffat den där skölden.. Och nu säger alla att jag ska gå till Canyon ruins, men jag hittar det inte! Jag kollade här i en guide och det står att man ska warpa till en staty, är det uggle statyn eller? Och sen ska man in i en spricka, och jag hittade den men det är tydigen fel.. Var ska jag? snälla, 15 st har läst men ingen har svarat! VAR SKA JAG?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hackex Skrivet 4 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2006 Från första staden (Clock Town), så går du ut ifrån utgången till höger, från marknaden, den största stadsdelen, till Termina Field. Från Termina Field går du snett till vänster, ut i skogen, då kommer du till Ikana Graveyard, där följer du bara vägen och dödar Skelettkungen, som springer omkring där. Sen går du hela vägen rakt fram och du kommer till Canyon Ruins (i spelet heter det Ikana Canyon, vad jag vet så finns det ingen Canyon ruins, och jag har ändå klarat ut spelet runt 20ggr)! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zelda240 Skrivet 23 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 Han kanske menar Ikana Slottet. Det är många som skriver att det också heter Ikana Ruins, och eftersom han sa att han skulle gå in i en spricka så MÅSTE det vara Ikana Slottet. Nåja, väl inne i sprickan ska du ta till vänster. Där finns en knapp som du ska slå på med svärdet. Reflektera ljuset med din spegelsköld på det stora ljusblocket, så försvinner det, och sen är du inne på Ikana Slottet/Ikana Ruins! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg