Kraver Skrivet 4 Februari 2006 Rapport Skrivet 4 Februari 2006 När jag ska köra över nätet med BF2 så finns det inga servrar. Men det fanns när jag spelade tidigare idag. Jag har ominstallerat spelet med det funkar inte ändå. vad är det för fel ??? Citera
Kraver Skrivet 5 Februari 2006 Författare Rapport Skrivet 5 Februari 2006 (redigerat) jag har gjort det jag gjorde det igår... nu finns det en server. Och när jag trycker på den står det "det går inte att ansluta. Kolla din(a) nätverksanslutning(ar)". Redigerat 5 Februari 2006 av Xbox_master Citera
Gäst Tour Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Skrivet 5 Februari 2006 säker på att du har senaste patchen?? brukar ordna sig med patcharna Citera
Kraver Skrivet 5 Februari 2006 Författare Rapport Skrivet 5 Februari 2006 det är patch 1.12 som jag har... Citera
Gäst Tour Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Skrivet 5 Februari 2006 har dom inte släppt en 1.13?? eller så bara drömmer jag Citera
Kraver Skrivet 5 Februari 2006 Författare Rapport Skrivet 5 Februari 2006 fins ingen på deras hemsida iallafall. Citera
Zimens Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Skrivet 5 Februari 2006 Kolla så att inte brandväggen blockar servrar. Har du Norton så kan du behöva stänga av lite saker där. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.