Bajen_jmp Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 Vart någonstans kan jag hitta mitt serial number (serienummer) till mitt spel? Står det på kartongen eller i cd foderalet. Eller ligger det i någon mapp som kommer fram när man laddat in spelet?. Jag har letat överallt och hittar det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 Det ligger på det lilla häftets baksida.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 alltså manualens baksida Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 den borde finnas där fall spelet kommer direkt från affären... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.