Gazala_SWE Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 Jag har installerat steam med CS 1.6, HL, DoD, och lite fler (steaminstall_full.exe) Men när jag trycker på steam står det bara: "Error could not connect to steam network" Jag är heller inte registerad på steam. Vad ska jag göra:?::?::?: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 Jag har installerat steam med CS 1.6, HL, DoD, och lite fler (steaminstall_full.exe) Men när jag trycker på steam står det bara: "Error could not connect to steam network" Jag är heller inte registerad på steam. Vad ska jag göra:?::?::?: det var så för mig också på en annan data fast sen så provade jag en stund senare och då funkade det så det kan bara vara tillfälligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mad_doc Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 så kommer det upp lite dåd och då,inget alvarligt iaf! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.