andennn Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 Hej jag har gjort en surf server men det funkar inte för alla bara trillar ner typ som att gravitym är för hög fast den är på standard. Jag har provat att dra ner gravityn men det funka inte så vad ska jag skriva i consolen elr vad ska jag göra??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 sv_gravity 10 eller lite som du vill :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
andennn Skrivet 5 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 10??? e du säker? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 mm det va det på min :D vad är adressen då :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
andennn Skrivet 5 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 har ingen public server kör me mig sj för att träna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wico Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 (redigerat) Fråga inte mig :D ;) Ok ;) §1.11 // Ragnarök Redigerat 5 Februari 2006 av Ragnarök Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg