Backspace Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 Jag har kollat att man kan prumenara på Nintendos nyhetsbrev utan att bli medlem men kostar det egentligen? För jag funderar på att göra det! Om ni undrar så stog det här: http://www.nintendo.se/newsletter/newslett...inid=12&subid=0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master of war Skrivet 28 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2004 Det kostar ingenting!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 28 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2004 Det kostar ingenting!!! Så menar du att dom skickar tidningarna i ens brevlåda gratis! Hoppas du pratar allvar med mig! :| Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 28 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2004 BREV det är väll e-post då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 28 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2004 Ja, nyhetsbrev är ett brev man får via e-mail. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 29 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2004 Eller vanligt brev Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 29 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2004 Ok men vad står det i sånt? :roll: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 29 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2004 Nyheter, senaste nytt, o.sv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.