Gäst Soffan Skrivet 10 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 Ali_King tror att han talar om Andra spelet(Fortsättningen av KH1, Alltså Kh2.) Men han talar om ett sido spel till Kingdom hearts. Ett spel som faktiskt inte kommit till Sverige eller ens USA utan bara Japan. En stor läcka på Källa. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paper Mario Skrivet 10 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 Jaha, men .. " 2:an " kommer väl komma!! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 10 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 (redigerat) Ja självklart. April, Maj eller Juni satsar jag på att det kommer hit. Men nu är det ju först Amerikanerna som ska få det och de får det i Mars. Redigerat 10 Februari 2006 av Rowyn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paper Mario Skrivet 10 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 MM, okej. Jag tror ja har beställt det från USA. Man längtar tills dess ju. Hoppas att det slutar "lyckligt" den här gången ;D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hacker Timpa Skrivet 13 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2006 MM, okej. Jag tror ja har beställt det från USA. Man längtar tills dess ju. Hoppas att det slutar "lyckligt" den här gången ;D har hört att det kommr ut 27mars i USA Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 13 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2006 28 Mars rättare sagt. Men det kommer säkert på kvällen den 27. ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg