slapparen Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Skrivet 5 Februari 2006 Hur får man corsula i Ruby,Sapphire och Emerald visions? :unsure:
rawand Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Skrivet 5 Februari 2006 Gå bredvid ingången till vektori roud (grottan till pokemonligan.) Sen ska du fiska där i vattnet surfa inte för longt eller så behöver du bara stå vid vattnet och fiska det kanshe tar ett tag. :)
slapparen Skrivet 6 Februari 2006 Författare Rapport Skrivet 6 Februari 2006 Gå bredvid ingången till vektori roud (grottan till pokemonligan.) Sen ska du fiska där i vattnet surfa inte för longt eller så behöver du bara stå vid vattnet och fiska det kanshe tar ett tag. :) Snälla Rawand hur far man till wictory road med bara en mudkip och måste det vara en mudkiphane och en corsulahona för att det ska bli mudkipbebisar. :unsure:
rawand Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Skrivet 7 Februari 2006 Näää alla pokemon kan göra ägg med en dito. :)
slapparen Skrivet 7 Februari 2006 Författare Rapport Skrivet 7 Februari 2006 Näää alla pokemon kan göra ägg med en dito. :) Hur får man ditto i Ruby,Sapphire och Emerald Rawand. :unsure:
rawand Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Skrivet 7 Februari 2006 Det går inte att få det på ruby saphir men på emerald går det att fånga den. När du har klarat pokemon ligan så ska du till Fallabro town eller vad det heter. Sen ska du i ett huss där du får dig gå in i grottan sen i den andra där möter du ditto. :)
slapparen Skrivet 8 Februari 2006 Författare Rapport Skrivet 8 Februari 2006 Det går inte att få det på ruby saphir men på emerald går det att fånga den. När du har klarat pokemon ligan så ska du till Fallabro town eller vad det heter. Sen ska du i ett huss där du får dig gå in i grottan sen i den andra där möter du ditto. :) Och just ja vad dum jag ä hur får man unown i Guld,Silver,Kristall,Rubin,Saffir och Smaragd. :P
rawand Skrivet 9 Februari 2006 Rapport Skrivet 9 Februari 2006 (redigerat) :) Bagon hittar man i meteor fal gå upp i floden sen gå in i gråttan sen i den andra jag kommer inte ihåg men man ska köma till en gamal kvina och en gamal man möt de sen ska du gå runt tils du komer till en stele där man kan hitta dragon claw gå run litte lenge så möter du en jag hade tre bago en utvekla jag till salamance och de andra böt jag men jag ska fonga fler. Level 30 shelgon level 50 salamance. unown hittar du i ett stele med statyer när du har klarat pokemon ligan tror jag det där stelet liger vid förstta staden. och den andra kommer jag inte ihåg men jag har en på emerald. I emerald fongar man den vid batlle forentin i en gråtta lengst ner vid vattnet. :) Redigerat 9 Februari 2006 av rawand
slapparen Skrivet 9 Februari 2006 Författare Rapport Skrivet 9 Februari 2006 :) Bagon hittar man i meteor fal gå upp i floden sen gå in i gråttan sen i den andra jag kommer inte ihåg men man ska köma till en gamal kvina och en gamal man möt de sen ska du gå runt tils du komer till en stele där man kan hitta dragon claw gå run litte lenge så möter du en jag hade tre bago en utvekla jag till salamance och de andra böt jag men jag ska fonga fler. Level 30 shelgon level 50 salamance. unown hittar du i ett stele med statyer när du har klarat pokemon ligan tror jag det där stelet liger vid förstta staden. och den andra kommer jag inte ihåg men jag har en på emerald. I emerald fongar man den vid batlle forentin i en gråtta lengst ner vid vattnet. :) Hur får man HM STRANGE i LeafGreen och FireRed. :(
rayquaza_kung Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Skrivet 12 Februari 2006 faktist kan man inte para alla pokemon med ditto de legendariska kan inte paras
Rekommendera inlägg