sagan-om-ringen-mästare Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 Jag tyck er att half-life är ur tråkig vad tycker ni :new_kodomagnam: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 Jag tyck er att half-life är ur tråkig vad tycker ni :new_kodomagnam: jag tycker att det är ganska kul fast jag har inte det längre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 det_är_tråkiare_en_cs Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mad_doc Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 det är inte så att man lirar h-l,jag lirar bara dod & c-s!!:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sagan-om-ringen-mästare Skrivet 28 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2004 Jag tyck er att Half-life är äcklig när man ser sphashade monster eller mäniskor.jag har Game of the year edition.och opposing force och blueshift och cs men funkar inte................. men Half-life är ändå tråkig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Micke89 Skrivet 29 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2004 jag tycker det är helt okej, längtar tills 2:an kommer, det kommer äga.. :D _________________________________ "På min tid hade vi inte virtual reality. Om en enögd barbarisk krigare jagade dig med en yxa var du tvungen att hoppas att du kunde springa ifrån honom." Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mad_doc Skrivet 29 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2004 pistolen värkar vara riktigt skön!bara 3månader kvar typ!!!:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Indy Skrivet 29 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2004 Half-life är skit men cs är guld Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 29 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2004 haaf lajf e världens 8 besta spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 29 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2004 har ni sett filmerna och screenshotsen? typ den bästa grafiken hittills. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 29 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2004 Det är rätt fult faktiskt... Valve har modutvecklarna att tacka för framgången. Tvåan verkar lite häftigare men det lär ju kräva en monster data om det ska gå att spela laggfritt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 29 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2004 Det är rätt fult faktiskt... Valve har modutvecklarna att tacka för framgången. Tvåan verkar lite häftigare men det lär ju kräva en monster data om det ska gå att spela laggfritt jo man får nog ha allt av det senaste för att det ska fungera bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.