ajar Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 Är det någon mer än jag som tycker om denna skruvade men riktigt underhållande komedin? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 Jag delar den komedin med dig, gillar den starkt. Den här filmen såg jag för någon vecka sen och den var fylld med ironiska och roliga scener samtidigt som ett drama utspelar sig. Vakterna mot fångarna - Benkrossargänget - krossa dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 Jag gillar den filmen :cool: Såg den hos en kompis typ förra veckan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 6 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 Den är jättebra och rolig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 Den är jättebra och rolig! Misstänkte att du tyckte så. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 6 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 Vem är er favorit karaktär i filmen? Min är han som dog men jag kommer inte ihåg vad han hette... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 9 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2006 JA har inte sett filmen... Men jag ska nog göra de snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 10 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 JA har inte sett filmen... Men jag ska nog göra de snart. Det gör du rätt i. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 10 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 ska oxå försöka se den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 10 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 en e la bra. min favorit va Chris Rock, han som dog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 Denna filmen e kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 12 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 Neldemo: Det var min favorit också!! Vad hette han i filmen? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.