Tim Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 mitt battlefield 2 slutade fungera när jag insstalerade special forces och det går varken att spela installera eller avinstallera någon som känner igen detta eller har något bra tips snälla skriv!!! obs mitt special forces fungerar inte heller!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 gå och bytt ditt special forces i den butik där du köpte det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tim Skrivet 6 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 gå och bytt ditt special forces i den butik där du köpte det. men det är inte det som det är fel på det är mitt battlefield 2 som är trasigt eller min dator! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
khsl Skrivet 20 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 gå och bytt ditt special forces i den butik där du köpte det. har sammma problem Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Static Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 ring support Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 Samma problem jag med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 gå och bytt ditt special forces i den butik där du köpte det. Jag tror att det är spelet som är sönder det kanske gick sönder/hände nått felnär du installerade det.Alltså special forces. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Static Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 Jag skulle tipsa m att du installera om hela skiten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
khsl Skrivet 23 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2006 Jag skulle tipsa m att du installera om hela skiten kan testa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tim Skrivet 27 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 Jag skulle tipsa m att du installera om hela skiten men det funkar inte att installera det längre! även fast det inte finns kvar på datorn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 Jag skulle tipsa m att du installera om hela skiten ring till EA svenska support! TEL: 08-546 645 70 . Öppettider måndag - fredag kl. 13:00 - 17:00 de borde kunne hjälpa dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
khsl Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 Jag skulle tipsa m att du installera om hela skiten men det är ju bränt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.