Gäst PatrikDenStore Skrivet 19 Oktober 2003 Rapport Skrivet 19 Oktober 2003 Chinas Nuke General har jag testat, och jag kom aldrig riktigt igång då tycker jag, men jag kan testa igen nån gång... USA air force general har jag faktiskt inte testat, ska nog göra det nu. Men än så länge så håller jag fortfarande på klassikerna USA, China & GLA :P Men Chinas Tank General e ganska schyst tycker jag! Citera
SiRiUs Skrivet 19 Oktober 2003 Rapport Skrivet 19 Oktober 2003 Gla stealth general e best.... GLA ANNARS KAN D VA =) :D Citera
SiRiUs Skrivet 20 Oktober 2003 Rapport Skrivet 20 Oktober 2003 Steahlt tunnor aeger på it o lan :) + moppar = ownage =D Citera
Gäst PatrikDenStore Skrivet 20 Oktober 2003 Rapport Skrivet 20 Oktober 2003 varför krångla till det så mkt??.. skicka bara iväg en armé på 7- 10 Overlords, och fienden e så gott som döda :wink: .. Citera
rinosaur Skrivet 21 Oktober 2003 Rapport Skrivet 21 Oktober 2003 och lite "pansar" som skyddar overlordarna! Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.