Prenumererar på "KalliAnka" som jag står mej på att vissa säger
Kalle Anka
jag prenumenerar på Pocket o dt e askuul! :D
Kalle Anka är :cool: men liite barnslig
Kalle Ankas pocket är bra iallafall :lol:
↗ till inläggetKalle Anka Äger!!!
Mest gillar jag serier av Don Rosa för att de är mer verkliga. Han har också så roliga detaljer i teckningana. Jag har nyss börjat på en hemsida om kalle och de andra karaktärerna från ankeborg. (KvAck-KvAck).
Tycker du Don Rosas serier e verkliga??? Har du inte läst Solens Son? Då flyger dom i luften tillsammans med ett helt tempel och alla överlever. Det kallar jag overkligt.
Fast jag håller med, hans serier är mycket roligare än de vanliga serierna.
läser ibland men den ärbra
↗ till inläggetKalle Anka Äger!!!
Mest gillar jag serier av Don Rosa för att de är mer verkliga. Han har också så roliga detaljer i teckningana. Jag har nyss börjat på en hemsida om kalle och de andra karaktärerna från ankeborg. (KvAck-KvAck).
Jag menar inte verkligt på det sättet utan att ankorna har mera verkliga utryck och "egenskaper" än de ankor som andra tecknar.
Jag premenerar på den ialla fall :lol:
Jag prenumerar både på pockets och tidningar men på senare tid har jag börjat läsa manga
Jag läser Kalle Anka ibland. Jag gillar mest Don Rosa serierna.
Jag läser bara Kalle Anka-tidningarna om jag har riktigt tråkigt. Det var mycket roligare att läsa för 5 år sedan.
Om jag har tråkigt brukar jag läsa men annars gillar jag det inte så mycket.
Jag läser Kalle. Han äger ju alla Disney serier. Dock så är Uit vår Hage och såna där mer min smak.
Har 3 tidningar här hemma av Kalle Anka som inte är öppnade, ska läsa dom i morgon hade jag tänkt. =)
Har väl en ca 250 - 300 kalletidningar tror jag, vet inte vad jag ska göra av dem...bränna kanske ? ;)
↗ till inläggetHar väl en ca 250 - 300 kalletidningar tror jag, vet inte vad jag ska göra av dem...bränna kanske ? ;)
Skicka dom via PM till mig vettja. LOL
↗ till inläggetHar väl en ca 250 - 300 kalletidningar tror jag, vet inte vad jag ska göra av dem...bränna kanske ? ;)
Jag föreslår att du bränner dem :evil:
↗ till inläggetVarför inte ? jag skriver ner varje pratbubbla och ritar egna bilder i paint och skickar över, okej ?Har väl en ca 250 - 300 kalletidningar tror jag, vet inte vad jag ska göra av dem...bränna kanske ? ;)
Låter som en alldeles utmärkt idé. Då är det bara å sätta igång då?;)
*hämtar tidningar*
*Längtar*
EDIT: Fick den första serien, äntligen! Kunde inte ha stått ut en minut till.