💬
Logga in
Fuska.se

Kalle Anka

43 svar · startad

Nivå 5 · Fuskare

Prenumererar på "KalliAnka" som jag står mej på att vissa säger

25 Feb 2006
Nivå 7 · Fuskare

jag prenumenerar på Pocket o dt e askuul! :D

Nivå 6 · Fuskare

Kalle Anka är :cool: men liite barnslig

Kalle Ankas pocket är bra iallafall :lol:

1 Mar 2006
Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Kalle Anka Äger!!!

Mest gillar jag serier av Don Rosa för att de är mer verkliga. Han har också så roliga detaljer i teckningana. Jag har nyss börjat på en hemsida om kalle och de andra karaktärerna från ankeborg. (KvAck-KvAck).

Tycker du Don Rosas serier e verkliga??? Har du inte läst Solens Son? Då flyger dom i luften tillsammans med ett helt tempel och alla överlever. Det kallar jag overkligt.

Fast jag håller med, hans serier är mycket roligare än de vanliga serierna.

Nivå 5 · Fuskare

läser ibland men den ärbra

Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget

Kalle Anka Äger!!!

Mest gillar jag serier av Don Rosa för att de är mer verkliga. Han har också så roliga detaljer i teckningana. Jag har nyss börjat på en hemsida om kalle och de andra karaktärerna från ankeborg. (KvAck-KvAck).

Jag menar inte verkligt på det sättet utan att ankorna har mera verkliga utryck och "egenskaper" än de ankor som andra tecknar.

Nivå 3 · Lärling

Jag premenerar på den ialla fall :lol:

Jag prenumerar både på pockets och tidningar men på senare tid har jag börjat läsa manga

2 Mar 2006
Nivå 8 · Veteranfuskare

Jag läser Kalle Anka ibland. Jag gillar mest Don Rosa serierna.

Nivå 10 · Veteranfuskare

Jag läser bara Kalle Anka-tidningarna om jag har riktigt tråkigt. Det var mycket roligare att läsa för 5 år sedan.

25 Mar 2006
Nivå 3 · Lärling

Om jag har tråkigt brukar jag läsa men annars gillar jag det inte så mycket.

Nivå 5 · Fuskare

Jag läser Kalle. Han äger ju alla Disney serier. Dock så är Uit vår Hage och såna där mer min smak.

Nivå 11 · Veteranfuskare Karamellkungen

Har 3 tidningar här hemma av Kalle Anka som inte är öppnade, ska läsa dom i morgon hade jag tänkt. =)

Nivå 8 · Veteranfuskare

Har väl en ca 250 - 300 kalletidningar tror jag, vet inte vad jag ska göra av dem...bränna kanske ? ;)

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Har väl en ca 250 - 300 kalletidningar tror jag, vet inte vad jag ska göra av dem...bränna kanske ? ;)

Skicka dom via PM till mig vettja. LOL

Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Jag föreslår att du bränner dem :evil:

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Varför inte ? jag skriver ner varje pratbubbla och ritar egna bilder i paint och skickar över, okej ?
Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Låter som en alldeles utmärkt idé. Då är det bara å sätta igång då?;)

Nivå 8 · Veteranfuskare

*hämtar tidningar*

Nivå 5 · Fuskare

*Längtar*

EDIT: Fick den första serien, äntligen! Kunde inte ha stått ut en minut till.

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in