Gäst Soffan Skrivet 9 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2006 Ingen fara... Missförståd blir man alltid. Men det är det enda WWI FPS jag känner till. Det kanske finns något annat spel som har hand om WWI serier i spel. Men annars att du provar på Modden till Battlefield. Den kanske är något bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Danne_Hawk Skrivet 10 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 (redigerat) Jag har installerat modden Battlefield1918 och allt och när jag startar så funkar allt men det finns ett problem... Det finns ingen bana att köra <_< Är det någon som vet ad man ska göra om det är nått man måste ladda ner? Svar uppskattas :) Redigerat 10 Februari 2006 av Danne_Hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 Iron Storm e as kul ju... Ja har spelat d hos en kompis en gång... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.