gurreb Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Skrivet 6 Februari 2006 Hej skulle behöva hjälp jag har lagt in en dvd film i datorn. men när jag ska se på den kommer det här upp i windows media player klagar den på att jag inte har codec 2000 och i divx klagar den på att jag inte har tag 8192. SNÄLLA HJÄLP MIG SÅ SNABBT SOM MÖJLIGT. :student: :student: :student: :student: Citera
CeZ Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Skrivet 6 Februari 2006 (redigerat) Ladda hem VLC media player, den har nästan alla codecs inbyggda. gå in på länken och välj en nerladdnings sida. http://www.videolan.org/vlc/download-windows.html Redigerat 6 Februari 2006 av Cooliz Citera
Hammmar Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Skrivet 7 Februari 2006 som ovan.... fixa VCL, den borde klara det Citera
Ozoon Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Skrivet 8 Februari 2006 Även om det verkar som det är bara jag som tycker det så måste jag säga: VLC suger. Tanka FFDshow och XPcodecPack, sen är det bara att spela upp med vad som helst. Funkar skitbra. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.