r5ewgythijasr Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 Jo , det är ju lätt att bli lite irriterad på folk på msn som har ett namn på 20-ord som bara består av en massa sjabbel. Och då undrar jag om det finns nån funktion i msn 7.5 som gör att man kan ändra deras namn ( så man själv bara ser det ) till det man vill. Finns ett program kallad Miranda (kan ansluta sig till MSN, IRC, ICQ, AIM och mer)Dock så har den inte samma funktioner, ser inte likadant ut heller. Man kan t.ex inte skicka vibbar eller ta emot. http://www.miranda-im.org/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 8 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 Jo jag vet men har inte vågat prova mej på det ännu, kan man ändra andras namn där ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 Skulle vara bra och det kommer att funka i framtiden. Skulle gärna vilja ändra namn på de flesta av mina kontakter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 Jo jag vet men har inte vågat prova mej på det ännu, kan man ändra andras namn där ? Ja det kan man? ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hulk746 Skrivet 9 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2006 (redigerat) vad menar ni med att man får virus av msn plus :angry: ???? isåfall har dom fått virus av andra när dom chattar med dem eller på nåt annat sätt <_< jag har jättemånga virus program och jag har inte fått nåt virus :angry: Redigerat 9 Februari 2006 av spiderman2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 9 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2006 Vi har inte sagt att man får virus. Men startsidan ändras, nya konstiga ikoner på skrivbordet och intrångsförsök. Inte kul. Så jag tog bort PLUS och installerade om MSN men när jag har gjort det så ser jag inte mina kontakters valda namn utan istället deras hotmail-adress. T.ex. [email protected] har loggat in istället för det namn som philip valt att andra ska se t.ex. Philip. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 9 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2006 Allt det händer om man installerar sponsorprogrammet, osm jag inte gjorde. Vet inte om man kan ändra namn mded MSN Plus, har inte testat än. Allt det händer om man installerar sponsorprogrammet, osm jag inte gjorde. Vet inte om man kan ändra namn mded MSN Plus, har inte testat än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 msn plus kostar ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hulk746 Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 nej, det är gratis och man kan byta namn på folk om man har det och göra mycket mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nesse Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 msn power plus8.0 finns väl Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 Jag har hört att MSN Messenger 8.1 ska komma snart :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Gå in på kontakter (bredvid arkiv) hantera kontakter visa kontakter efter och välj epostadress Så ser man epostadress istället för knäppt namn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.