MORAD Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 jag tror att det inte finns vad är plus Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krowel Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 (redigerat) Jag vill också byta namn på msn. Men mitt eget namn. (om man kan byta emailaddres) Redigerat 25 Februari 2006 av krowel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Jo , det är ju lätt att bli lite irriterad på folk på msn som har ett namn på 20-ord som bara består av en massa sjabbel. Och då undrar jag om det finns nån funktion i msn 7.5 som gör att man kan ändra deras namn ( så man själv bara ser det ) till det man vill. www.msnplusplus.com tror jag det var på. Ladda ner det(Inte olagligt) så kan du ändra namn på dina kontakter och byta färg på dom ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.