astol Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Skrivet 6 Februari 2006 Hej. Tänkte köpa en xbox men det finns inget singstarpaket till xbox, funderar därför på ett ps2 till mina bar som är under 8 år, är det någon som har detta, är det kul eller tröttnar man?
Gäst Soffan Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Skrivet 6 Februari 2006 Hummm... Jo. Jag har ju provat sjungit med några polare med Singstar paket och jag finner det väldigt underhållande. Spelet kanske inte är särskilt avsedda för barn under 8 års åldern faktiskt. Mer åt Ungdomar och den biten. Men det kanske finns något start paket med barn hits? Du kan ju kolla på http://www.webhallen.com eller fråga i en vanlig spelaffär. (EbGames/Tradition rekomenderat)
Putside Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Skrivet 6 Februari 2006 Det har fått goda recensioner av polarna , har själv inte testat.
Sinclair Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Skrivet 6 Februari 2006 Man kan ju också prova Buzz:The music quiz de är frågesport som handlar om musik fast de är också till playstation 2! :cool: :gitarr:
ajar Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Skrivet 8 Februari 2006 Har prövat det hos en kompis en gång, svårt men underhållande. =)
Megaklumpen Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Skrivet 11 Februari 2006 Det är faktiskt väldigt kul... Även fast man inte kan sjunga...
Rekommendera inlägg