nilla_0 Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Skrivet 26 Januari 2004 Vet nån vilka knappar man ska trycka på för att få upp fusk rutan i war of the ring? Dom säger att man bara ska trycka enter men det funkar inte! Snälla hjälp mig! Citera
nilla_0 Skrivet 27 Januari 2004 Författare Rapport Skrivet 27 Januari 2004 Tryck enter. Det ska funka. Jag trycker enter men det kommer inte upp någon fuskruta hur mycket jag än klickar eller ska man göra det när man är bid start menyn eller medan man spelar? Jag har hela tiden testat när jag har spelat men det kommer inte upp någon fusk ruta konstigt nog! Citera
nilla_0 Skrivet 27 Januari 2004 Författare Rapport Skrivet 27 Januari 2004 Tryck enter. Det ska funka. Jag trycker på enter men det kommer inte upp någon fuskruta hur mycket jag än trycker eller ska man göra det när man är vid start menyn eller medan man spelar? Jag har hela tiden testat när jag har spelat men det kommer inte upp någon fusk ruta konstigt nog! Citera
nilla_0 Skrivet 27 Januari 2004 Författare Rapport Skrivet 27 Januari 2004 Jag har försökt flera gånger! Är det inte någon till knapp man måste trycka på? Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.