PussyCat Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 Har ni platt eller stor skärm..?? Själv har jag platt :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IzoRi Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 Har ni platt eller stor skärm..?? Själv har jag platt :) Jag har en stor. då laggar det allldrig när man spelar.. musen hänger med o så.. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 har platt, är det bättre med stor? omröstnings kort för denna ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 mm det är nog bäst att lägga in ett omröstnings kort eller bli fuskavip men själv har man j en platt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 Kan inte ni lära er att säga CRT-skärm... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 Platt skärm. (CRT) ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 7 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 har inte råd :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 (redigerat) Kan inte ni lära er att säga CRT-skärm... §1.13. Redigerat 8 Februari 2006 av Ragnarök Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg