Den här tråden handlar om en av de bästa händleserna på året, nämligen sportlovet. Längtar jättemycket och det ska bli skönt att vara ledig. Jag har sportlov vecka 8. =)
Sportlovet
Klart att man längtar ^^
Man kan ju sova en massa. ;>
[Edit]
Måste ju kolla när jag har sportlov..
V. 9.. Vilken vecka är det nu? :P
DÅ SKA MAN LANA :D:D:D
skojar du eller? klart man längtar till sportlovet
O ja , Sportlovet består bara av en sak: Skidor, offpist 10 tim/dygnet.
Ska till Norway och grilla polarna på skidor.
Förra året åkte jag slalom och snowboard blir vell något liknande iår :)
Åker upp till pappa på sportlovet.
Har lov nästa vecka.
Ja, man längtar för att kunna sova, men nu i nian har man mkt arbeten så jag måste arbeta med skol saker en del under lovet.. :(
↗ till inläggetSame here...Har lov nästa vecka.
Ja, man längtar för att kunna sova, men nu i nian har man mkt arbeten så jag måste arbeta med skol saker en del under lovet.. :(
På sportlovet kommer NesseN hit. :)
Ska göra det som man aldrig hinner med i vanliga fall: Sova!
På sportlovet ska jag spela mycket Xbox, det hinner man knappt med på skoldagarna.
Jag längtar till sportlovet för då kan man ta igen sig och sova.
Längtar inte överdrivet,har inget palanerat. Men en hel del slapp pch sovande blir det väl. Och godis!! =P
↗ till inläggetLängtar inte överdrivet,har inget palanerat. Men en hel del slapp pch sovande blir det väl. Och godis!! =P
Klart det blir godis, ska äta en del Twix under lovet. :)
Slapp... Vilket inte verkar förekomma ovanligt hos vissa ungdomar här.
Slapp och att försöka jobba lite. Kanske sticker till stockholm? Ha lite skönt i storstan.
Mitt sportlov börjar på måndag :D ,har inget planerat så man får se vad som händer ;)
↗ till inläggetMitt sportlov börjar på måndag :D ,har inget planerat så man får se vad som händer ;)
Du har tur då, jag går i skola nästa vecka också.
På sportlovet ska jag träna ishockey & vila.
ÄNTLIGEN LOV :D: