123spill Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Skrivet 7 Februari 2006 Hej jag har problem med grafiken på många av mina spel vet inte vad som har hänt för på många av spelen t ex.rome:Total War,FIFA2002,NHL2002,Harry Potter och de vises sten så ser man inte gubbarna på NHL t ex. ser man typ bara huvet klubban och skridskorna.Men på rome ser man gubbbarna men inte hela tiden ur vissa vingklar ser man dom inte.Nu undrar jag vad de är som har hänt isåfall vad ska jag göra? och hur? Tack på förhand// 123spill Citera
CeZ Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Skrivet 7 Februari 2006 Vad har du för grafikkort? varkar som att grafikkortet är för slött. Citera
Gäst Tour Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Skrivet 7 Februari 2006 kan vara grafikkortet som är på g att lägga av kanske kylningen på det om jag skulle ge mig på en gissning. Citera
123spill Skrivet 8 Februari 2006 Författare Rapport Skrivet 8 Februari 2006 Jag e dock inte en data expert men jag tror jag har NVIDIa geforce2 MX/MX 400, jag har iallafall NVIDIA för förut när Slaget om Migård inte funka så uppdatera jag grfikkortet och då funkade de.Men jag undrar kan man ladda ner GeForce 3 eller måste man lämna in datorn eller nått sånt? :wacko: Citera
Gäst Muuu Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Skrivet 8 Februari 2006 Jag e dock inte en data expert men jag tror jag har NVIDIa geforce2 MX/MX 400, jag har iallafall NVIDIA för förut när Slaget om Migård inte funka så uppdatera jag grfikkortet och då funkade de.Men jag undrar kan man ladda ner GeForce 3 eller måste man lämna in datorn eller nått sånt? :wacko: du kan inte ladda ner geforce 3 eftersom det är ett annat grafikkort. om du kan saker om datorer så köper du ett nytt bättre grafik kort och byter det själv. om du inte är så haj så borde du nog lämmna in den åt nån som kan göra det Citera
123spill Skrivet 9 Februari 2006 Författare Rapport Skrivet 9 Februari 2006 Okok,men jag tror jag ändå ska köpa en ny dator (en egen) men jag undrar om Intel® GMA 900 integrerad grafikkort funkar lika bra,bättre eller sämre än Geforce 3? Bullet Integrerad Intel® Graphics Media Accelerator 900 menar jag Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.