Link93 Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 alla som har set extra filmen, har jag en fråga till och frågan lyder så här: när ni såg den vart slutade den? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 Vilken plats menar du? Jo... Den slutade vid en Stad som inte finns i första Kingdom Heart spelet. Filmen var väl Deep Dive har jag för mig. Eller någon annan som vet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hacker Timpa Skrivet 9 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2006 ne den slutade med att Kairi va äldre och stod och väntade vid stranden... :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paper Mario Skrivet 10 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 Vilken film? till uppföljaren? var såg ni den`? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cryo Skrivet 10 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 Ja den slutar när man ser Kairi springa ner mot havet och hon e mkt äldre.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link93 Skrivet 11 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 tack :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 Japp! Det slutade så. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 Det var inte det han frågade om. Vad jag kan se så frågade han om vart den slutade. Inte hur den slutade. Eller har jag fel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 Det var inte det han frågade om. Vad jag kan se så frågade han om vart den slutade. Inte hur den slutade. Eller har jag fel? just det, den slutar med nåt på en strand, kommer inte riktigt ihåg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cryo Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 Man ser kairi springa ner mot havet på en av stränderna i destiny islands. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 Cryo: Läs gärna mitt inlägg ovanför Mîhker. Han ville inte ha svar på hur slutet var. Utan vart det var någonstans. Vilken plats i KH världen det slutade. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg