DS89 Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 Jag har nu arbetat med en 3d-modell av acropolis under en längre tid, och känner att jag börjar bli färdig, men innan jag börjar lägga till texturer skulle jag vilja veta om det finns någonting jag borde ändra/lägga till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 vilket program har du gjort de där i? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DS89 Skrivet 8 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 vilket program har du gjort de där i? Jag gjorde den i 3ds max Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilli Skrivet 9 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2006 Snygg bild!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chili Skrivet 9 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2006 Jag tycker den är cool som den är. :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 9 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2006 den skulle man ha som cs map^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.