FantasyFalx Skrivet 9 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2006 jag har det pogramet nu alltså xp jag har några frågor om jag vill typ att en tjej blir kidnapad och att man ska se det hur gör jag då??en till fråga hur gör jag så att en typ killegår och de e han helatin för när jag gör så dem rör sig så blir det en tjej en kille en tjej en kille alltså de blinkar lika gubbar hur får jag stop på det.+ en til fråga jag vill setta ut skattkistor med vapen och mynt hur gör jag då?? snälla hjälp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 9 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2006 Sluta skapa nya trådar hela tiden när du behöver hjälp fråga istället i den stora tråden Sluta skapa nya trådar hela tiden när du behöver hjälp fråga istället i den stora tråden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.