präster kan inte göra nått annat än att hela och sånt så varför ska man va en sån?
Varför Präst?
Folk tycker om en, och sen så kan man inte bara hela, man kan även göra stor skada med Shadow Magic.
Priests kan göra väldigt mycket skada. Dom kan tex lägga massor med spells som flagg sa och göra mind control så att de kan styra en mob/player och sedan attackera någon på dess kontrollerade fiendets sida. Så säg inget om priests om du inte har spelat den klassen.
:P warrior äger
Rouges tar dom ;P
vilka tar rouges menar du? ;)
alltså är inte druider bättre på o hela min kompis säger det och han har en lvl 57 tauren druid
neee man ska vara druid dom tar allt bra i närstrid och kan hela. bra range magier också.
lite offtopic.............
de man ska va de är paladin så är de bara!
paladin,priest och shaman är bäst i grupp pvp tycker jag. sen e hunter och rouge bäst i dueller. mage e också ganska bra. särskilt i battlegrounds.
men back till topic nu. priests är asbra :D
dom är inte jätte bra i PVP :P
DU KOMMER in i en guild lätt=)
Priest e grymt bra på att hela och nästan lika bra som mage på att ta skada
men priest är så j****a tåkiga att jag nästan får självmordstankar bara genom att tänka på det.
PS. Warlocks borde förbjudas enligt lag.
Warlock är ju skitroliga! :rolleyes:
↗ till inläggetPriest e grymt bra på att hela och nästan lika bra som mage på att ta skada
men priest är så j****a tåkiga att jag nästan får självmordstankar bara genom att tänka på det.
PS. Warlocks borde förbjudas enligt lag.
Ehum... Nästan lika bra som mage på att ta skada? Priests kommer långt efter... Mage, Warlock, Hunter, Rogue, Warrior sen kommer Priests..
Druid tar Priest.
Men det som är bra med prästar är att om du drar till t.ex alliance stad så kan du styra vakterna så dem slänger sig från ett berg typ.
preist pwnar! speciellt ud... jag gillar deras devouring plague :P