Kraver Skrivet 9 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2006 Idag när jag skulle öppna två cue filer så funkade det bra på den första men på den andra så står det "Unable to mount image. Cue sheet: line 1 - File not accessable." vad är det för fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 9 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2006 vilket program använder du ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst alan.shalaji Skrivet 9 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2006 Använd virtual clone drive. Inte så avancerat som alcohol 120% men mycket lättare. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kraver Skrivet 9 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2006 jag använder DAEMON TOOLS Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 10 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 Kolla så att filen inte är skrivskyddad. Annars får du uppgradera Deamon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Oscar 2004 Skrivet 10 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 Har samma problem . Jag har också Deamon Tools. Min cue. Fil har fungerat förut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 10 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 Har ni tagit bort .bin filerna som brukar följa med en .cue fil är det inte så konstigt om den inte funkar. Men vad vet jag :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Oscar 2004 Skrivet 10 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 jag har kvar min bin. fil :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.