Salzalada Skrivet 10 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 Går det att ha en animerad bild på MSN? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AgiLitY Skrivet 10 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 (redigerat) Nej tror inte det,funkar inte för mig på antingen msn:7.0,7.5 eller plus Redigerat 10 Februari 2006 av Impulze^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 10 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 Knasigt :S Jag har ju sett personer som har animerade bilder som visningsbild. En har en dödskalle eller nåt som känner på rutan eller nåt liknande... :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 10 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 (redigerat) Jag tror man kan ha det, för en polare hade det. Men vet tyvärr inte hur man fixar det.. Redigerat 10 Februari 2006 av R-110 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mikaelrask Skrivet 10 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 det ska säkert gå men jag vet inte hur man gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 10 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 Ja, det går att ha, Dynamiska bilder som MSN kallar det. Men dom måste du tyvvär köpa. Du kan också animera en .BMP fil och ha den som visningsbild. På så sätt kan det ju bli gratis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
satoros Skrivet 10 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 :cool: :cool: :cool: Går det att ha en animerad bild på MSN? me ndet är lätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nesse Skrivet 10 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 mm till och min lillasyrra vet hur man får det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 10 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 några är gratis.. men hur gör man en egen ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 10 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 jag vet inte riktigt men det finns ett program där du kan animera .BMP filer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 10 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 mm till och min lillasyrra vet hur man får det Kan inte din lillasyrra komma och berätta för dig så att du kan berätta för mig då eller? -.- @Cooliz, vet du vad programmet heter? Och är det gratis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nesse Skrivet 10 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 Kollade på google bmp wizard men jag hittade inte programmet :cry: testa det eller 2d & 3d animator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.