Snooze Skrivet 10 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 Tja vad det någon som var med i Pokémon GBA turneringen i malmö igår ? Jag vann i 10-13 turneringen x) så här gick finalen till . 6 VS 6 1 Fighten = Min Umbreon vs Hans Salamence. Vinnare= Min Umbreon. 2 Fighten = Min Typholotion VS Hans Tyranitar. Vinnare = Hans Tyranitar. 3 Fighten = Min Charizard VS Hans Charizard. Vinnare = Hans Charizard. 4 Fighen = Min Flygon Vs Hans Fearaligtr. Vinnare = Min Flygon. 5 Fighten = Min Meganium Vs Hans Dragonite. Vinnare = Hans Dragonite. 6 Fighten = Min Tyranitar Vs Hans Blastoise. Vinnare = Min Tyranitar. Sudden Death Matchen Min Pikachu Vs hans Venosaur. (Ni vet den som e ovanligt stark och kan lära sig alla moves) Såhära blev matchen. 1 Turn. Pikachu använder ice beam. Tar inte alls så mycket som jag hoppats på Venosaur. Venosaur använder Earthquake. Tar nästan hela pikachus liv,(till gult) 2 Turn. Pikachu flyger upp Venosaur använder Hyper beam. ( Han missar såklart) 3. Turn.Pikachu änvänder fly Tar ner till det Röda på venosaur. Venosaur måsste vila( För att han har använt hyper beam) 4. Turn. Pikachu använder Protect. Venosaur använder Frenzy plant. (inget händer) 5. Turn. Pikachu använder Ice beam. Slår ut den (recharging venosaur) Jag vann x) Ska sätta in en billd på priset sen, Det är en korg med pokemon prylar i =/ Aja ni som var med skriv hur era matcher gick. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 (redigerat) Var det i förrigår? Drattans, jag missade det. Nåja, grattis! Redigerat 11 Februari 2006 av jannejan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 DO'H!Jag skulle väl vunnit,för min Togetic skulle äga hans Venosaur. Men grattis i allafall.Den bästa tränaren i Malmö är inte dåligt. :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 Grattis. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 11 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 Tack killar :) Trodde att jannejan skulle vara med =/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireStarterTK Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 Vad det du som vann med den pikachun ? Du vet nog inte vem jag är men jag mötte dig i semifinalerna i dubbel matchen. Min Tyranitar och Dragonite mot din Pikachu och Flygon. Aja bra gjort. Mötte du Dennis i finalen? Coolt. Han slog ut min kompis med sin Salamence i börjat av tävlingen. Ha kul med förhandsbokningen av D/P :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chili Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 Grattis Iron Pikachu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 11 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 Tack Fish :) Jo FS jag kommer ihåg dig :P Killen med den röda kepsen va ? Du var Duktig, men jag var berädd på dem två pokemonen. Nästan alla använde sånna =/ Tack, men jag vet bara inte hur tidigt jag får D/P för dem är inte ute änu.. DO'H!Jag skulle väl vunnit,för min Togetic skulle äga hans Venosaur. Men grattis i allafall.Den bästa tränaren i Malmö är inte dåligt. :bah: Tack x) Ska möta dem andra vinnarna och 1/2/3 orna i skåne om tre veckor xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireStarterTK Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 Mm jag hade en röd keps :P Jag vet. fick själv möta Tyranitar och Dragonite .. Men då vann jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 11 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 Haha okej, Bra.. Men du gick ju ändå ganska långt i turneringen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meganium17 Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 Jag var inte med :blink: Men grattis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 Vad vann du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg