CiR3 Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 Nupps men ändå d e ju gratis iallafall Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 Nupps men ändå d e ju gratis iallafall Ja och man kan prata med varandra om man har HeadSet. Nästan alla har headset på rainbow six 3 servrar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 Nupps men ändå d e ju gratis iallafall Ja och man kan prata med varandra om man har HeadSet. Nästan alla har headset på rainbow six 3 servrar. E Rainbow six 3 kul eller ? jag funderar på att köpa det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 Är det en inbyggd röstförvrängare i Headsetet? Det kanske är lite pinsamt att köra med sin egen röst. f*n vad det ska bli kul när jag registrerat mig. Tjohooo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 Rainbow six är tråkigt säger dom i min klass men jag vette f*n. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DoshNak Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 Har X-Box live. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xboxplayer Skrivet 29 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2004 Har inte xbox live men skulle vilja ha. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg