Arcanum Skrivet 10 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 finns det något bra shooting-spel till psp egentligen? jag skulle vilja ha ett first-person eller 3rd-person :rolleyes: finns det nåt sånt eller kommer det kanske? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 10 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 Tja, det beror ju på hur man ser gta lcs i såna fall... men det är väl inte riktigt så... ghost in the shell är et first person mode spel. har dock aldrig spelat och vet ej hur det är... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Newk Skrivet 10 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 killzone libi nåt kommer under år 2006! :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paranoxx Skrivet 10 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 soccom ! kommer komma under mars detta året. det kan du även spela online om du har en internet anslutning! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cola Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 star wars batllefront 2(första o 3dje person) o king kong(första person) e båda bra shooting spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 call of duty :D ... jag skojja bara Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wofukomi Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 Usch, hur ska man kunna spela FPS på en PSP? Det går jueh inte! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paranoxx Skrivet 20 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2006 det funkar väldigt bra faktiskt ! socom är ju grymt bra med säger dom som recenserar det på speltidningar och liknande. gta fick väl 9/10 av gamereactor om ja inte minns fel .du borde testa :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
splinter_fox7 Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 köp Starwars Korvar och köttbullar anfaLLer!,, ,.,. :cool: P.S jag äter bajs! :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 23 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 Snälla skäp dej <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg