Kevve Skrivet 10 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 vilket lag i OS hejar ni på? själv är det såklart sverige^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AgiLitY Skrivet 10 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 Det är väl klart man hejar på Sverige :P (kanske inte dom som kommer från utlandet) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 10 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 Eftersom jag bor i Sverige så håller jag på Sverige. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 11 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 jo men det finns ju dom som hejar på norge och sånt^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 Jo det är klart! Jag hejar på icke svenskar i vissa grenar där det inte finns svenskar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 Flyttar till sportforumet ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 11 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 ok men jag tänkte det skulle va en debatt men ändå moddarna vet bäst^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 Jag hejar såklart på Sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chili Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 Sverige såklart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 Sverige hejar jag på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paranoxx Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 kanske otippat men jag håller på sverige ja me :P heh Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 Kollade på OS i dag och det som hände var bland annat att i herrarnas backhoppning i normalbacke så vann Lars ”Bystoel” kvalet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.