Newk Skrivet 10 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 kan man byta server och setta sin gamla gubbe som man hade på sin gamla server där? Konstig fråga eller? :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brongatonga Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 Jag tror att man om några månader ska få Emigrera till vilken server som helst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst binky Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 hoppas de jag vill byta... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bambocha Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 jag vill också byta :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst binky Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 de är typ 70% från spanien på min server Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flagg Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 Aggamaggan? (osäker på stavningen men, jaja :lol: ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 Ni kan testa skicka ett mail till Blizzard, ibland så flyttar de din gubbe. Men notera att de bara göra det av en bra anledning. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 om ni ska byta byt till pvp server Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WoW Beroende Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 Jag tror inte det... :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Newk Skrivet 23 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 kan man skicka sin gubbe till en annan dator? kommer få en ny! :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flagg Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 Men lol. :lol: :lol: :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 kan man skicka sin gubbe till en annan dator? kommer få en ny! :lol: hehe dinna chars ligger på blizzards servrar så du behöver inte oroa dig för att dom försvinner om du får ny dator. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg