hej är de någon som brukar spela Medel of Honor allied assult på nätet isåfall kan vi kanske lira nångång. :)
Medel Of Honor
↗ till inläggethej är de någon som brukar spela Medel of Honor allied assult på nätet isåfall kan vi kanske lira nångång. :)
På nätet?
Går det?
ja de gåt att köra på nätet du trycker imellan dörr karmarna där de står muliplayer på huvudmenyn inne i spelet sen på join game och sen får du välja lite mer......
Jag spelar det ibland på singleplayer, dock tyvvär inte på multiplayer därför att det finns ju knappt några servrar.
? Vadå knappt några servrar de finns ju ca 1900 hela tiden :P
Ja, märkte det när jag stängde av brandväggen :P
hur som helst står det att man måste betala. :(
Va,va konstigt jag spelar hela tiden gratis (tror jag) på nätet.Asså jag spelar inte på gamespy eller vad de heter jag välljer liksom där de står "browse internet sever" eller nått sånt.
det kostar inte pengar kanske på Xbox live....
Nja de tror jag inte.de kostar väll inte att gå in sådär på ett spel de är väll månadskostnad på xbox live eller har jag fel?
Mysko, jag måste köpa gamespy eller nåt står det. :wacko:
Nej nej du behöver inte köpa Gamespy du trycker bara på browse internet servers man kan spela på gamespy men de kostar och sen orkar jag inte hålla på att gå in på internet.fast jag tror att de finns många mer servrar på gamespy
"Browse internet servers" finns inte.
När jag trycker på Join game-dörren så står det LAN-game och Internet-game.
Jag väljer internet game och då står det Join IP-address och Luanch gamespy.
Jag har tryckt på luanch gamespy och där står det att jag måste betala 9.95$.
Nej nej du ska inte ta lunch gamespy du trycker där högst upp.
Finns inget annat man kan trycka på.
Men du behöver inte spela på gamespy du kan välja en annan sak jag vet inte vad den heter jag ska kolla för nu ska jag spela MOHAA så jag loggar in nångongång och kommer med rapport.....
Jag har spelat Medel Of Honor .
Men nu tycker jag att det inte "levererar".
Det kommer nya Shooter spel med god story varje vecka!
↗ till inläggetMen du behöver inte spela på gamespy du kan välja en annan sak jag vet inte vad den heter jag ska kolla för nu ska jag spela MOHAA så jag loggar in nångongång och kommer med rapport.....
Men fatta, det finns inget annat att trycka på.
Jo först join game>join internet game>browse internet servers. där finns de visst
vi kan det aegs
jag kan inte spela det på internet tack vare den jäkla brand väggen som jag inte vet hur man stänger av :(