💬
Logga in
Fuska.se

Medel Of Honor

28 svar · startad

Nivå 1 · Novis

hörrö cooliz, installera om hela medal of honor. Sen så kommer det typ upp alternativ om du ska installera GameSpy. Om det står att du ska betala så tryck bara typ 'Registrate later'. Såja, nu tror jag det går.

darkdevil: Installera av brandväggen, hmm. Vad har du för brandvägg?

Senast ändrad:

4 Jan 2007
Nivå 0 · Nykomling

någon som vet hur man öppnar dörrarna i allied assault

klart vi kan köra! :D var mycket duktig på det för 1 år sen spelar det nästan aldrig mer dock..

Nivå 6 · Fuskare

Spelade mycket för ett tag sen, men inte numera.

Senast ändrad:

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #25
↗ till inlägget

klart vi kan köra! :D var mycket duktig på det för 1 år sen spelar det nästan aldrig mer dock..

Wohoo! Äntligen någon som kan köra :D

msn?

Nivå 4 · Lärling

Jag har också det där problemet med att inte kunna trycka på browse internet servers, kunde iaf. inte göra det senast jag körde , och det var inte länge sen...

Jag har ett demo på typ Spearhed, där kan jag däremot trycka på browse internet servers :blink:

Det skulle också va roligt om ett gäng från fuska skulle ta och lira lite Wolfenstein:ET, det är ju gratis för guds skull :P bara att googla...

5 Jan 2007
Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #28
↗ till inlägget

Jag har också det där problemet med att inte kunna trycka på browse internet servers, kunde iaf. inte göra det senast jag körde , och det var inte länge sen...

Jag har ett demo på typ Spearhed, där kan jag däremot trycka på browse internet servers  :blink:

Det skulle också va roligt om ett gäng från fuska skulle ta och lira lite Wolfenstein:ET, det är ju gratis för guds skull  :P bara att googla...

Ska man ladda ner spelet från deras hemsida eller hur gör man? Alltså på det där wolfenstein.
Nivå 4 · Lärling

Här kan du ladda ner spelet: http://www.download.com/Return-to-Castle-W...4-10243511.html

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in