123spill Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 Njaa han menar nog inte riktigt så han tycker säkert att de är kul att de kommer ut men han kanske har Playstation2 och har kanske inte lust att lägga ner så mycket pengar på ett nytt Ps3 han har t ex. kanske precis köpt xbox360,en ny dator,en tv eller vad som hellst,jaja nog pratat om de. jo själv tycker jag grafiken ser riktigt grym ut hoppas att själva spelet är lika bra som grafiken jag menar 1:an va ju ganska krångligt och 2:an har jag inte spelat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 17 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 (redigerat) Är det så bra grafik på ps3 så vet man vad man ska spara till :cool: Ja erkänn!Det har även kommit ut en video klipp om den, men nu inte på vilken sida. :visslar: Och invånarna kommer nu att ha olika sysslor. Asså, när man kollar vad de gör så ser man att alla gubbar ska göra olika saker, inte det samma. Redigerat 17 Februari 2006 av Viper Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anderzzon Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 cool! 2:an va juh as svår! hoppas inte 3:an e de Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 Här ser ni några nya bilder. Tyvärr så kommer det antagligen komma ut till Ps3, men de blir bra iaf! :cool: Värsting grafik!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 Njaa han menar nog inte riktigt så han tycker säkert att de är kul att de kommer ut men han kanske har Playstation2 och har kanske inte lust att lägga ner så mycket pengar på ett nytt Ps3 han har t ex. kanske precis köpt xbox360,en ny dator,en tv eller vad som hellst,jaja nog pratat om de. jo själv tycker jag grafiken ser riktigt grym ut hoppas att själva spelet är lika bra som grafiken jag menar 1:an va ju ganska krångligt och 2:an har jag inte spelat. Jag har ps2 och kommer att köpa Ps3. Spelen till dom kommer att bli mycket bättre och många företag kommer att göra spel till Ps3, eftersom dom kan göra dom större och bättre då. Nästa GTA-spel lär ju somvanligt bli en hit, kommer till Ps3 om R* är smarta villket dom är. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 20 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 cool! 2:an va juh as svår! hoppas inte 3:an e de Jag tycker 2:an va lätt. 1:an var svårare o mer spännande, tycker jag då. Cyper; R* har sagt att det inte kommer en till GTA.. :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg