FireStarterTK Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 Hej, jag har varit medlem på fuska innan men kommer inte ihåg mitt användar namn så jag skapade ett nytt idag. I alla fall. För två dagar sen så var jag med i Malmö Mästerskapet i Pokemon GBA. På malmömässan, jag har tävlat 3 år i rad men aldrig lyckas komma till final. Här är mitt team. Kan någon säga vad jag ska göra för att förbättra mig, i år blev jag utslagen av Iron Pikachu på fuska. Försår bara inte hur för mina pokemon var mycket starkare än hans. Aja mitt tem är. Alla är i lv 100 Salamence. Att : Dragon Claw, Earthquake, fly, hyper beam. Dragonite . Att : Dragon Claw, Thunder, fly, Hyper beam. Tyranitar. Att : Crunch, hyper beam, earthquake, Fire blast. Togetic. Att : Magical Leaf, Ancient Power, Sunny Day, Solarbeam. Venosaur. Att : Syntheis, Sunny Day, Solarbeam, Frenzy Plant. Blaziken. Att : Flamethrower, Sky Uppercut, Earthquake, Mirror Move. Snälla hjälp mig, jag vill inte förlora nästa år igen... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gtakillen Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 du bör ha IT ON HIT KO attacker tex. sheer cold eller fissure! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireStarterTK Skrivet 11 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 Pokekung dem är inte alls pålitliga ju .. :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stål Link Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 jag vet inte om det fins några regler om legendariska pokemon jag tycker du ska ha med en legendarisk i laget jag har ett lag med bara legendariska men har inte testat det på någon kompis en. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireStarterTK Skrivet 11 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 Nej man får inte ha legendariska där, annars hade alla haft det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stål Link Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 testa att ha en pokemon med bra attack och defens furst i partyt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireStarterTK Skrivet 11 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 Har testat det med.. Venosaur är den som har bäst defense Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stål Link Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 liger dina pkmn i årdningen som du har skrivit? i så fal flyta på dragonite Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireStarterTK Skrivet 11 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 Altså när jag möter nån så byter jag bara ordning så det spelar ingen roll.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stål Link Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 försök att kuna hur efektiva alla attacker är mot andra typer av pokemon. kan du få tag i en snorlax så kan du träna den till lv100 för den har hög defens sen lär man den rest sen slep talk eller vad attacken heter. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireStarterTK Skrivet 11 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 Okej ska testa det tack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stål Link Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 jag jillar din blaziken. jusdet slep talk kan man anfala med när man såver. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg