neVah Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 typ 4 månader, äger med några vapen, dock vet ja inte va dem heter ^^... bredbandsuppkoppling upp till 24mb/s (mellan 8 och 24) HATAR de_dust och äger på de_train lr va den nu hette, gillar oxå awp... nicket e | SWE | Quaked_Ess, men nån gång så har jag kanske | SWE | Alle Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gennesh Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 (redigerat) hej jag har spelat cs i två år jag e bra på sniper och andra vapen jag e bra på fun banor och stora banor så jag vill va med :evil: nick: [sWE] X_x DeViL KiLlEr o_O HaHa :cool: Redigerat 17 Februari 2006 av gennesh Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Acet0neN Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 Kanske har något namn på hjärnan.. FPS LogiC* eller FPS*LogiC. Skulle kunna tänka mig att vara med och sponsra med server ibland. Skills: Medel Spelat: Minst 2år Nick: Acet0neN Favvo Banor: de_dust2, de_nuke. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg