jak&daxter Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 det är väl klart man ska ha en tuta på bilen, den ska bara vara där... :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Kanse för att det är kult? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 varför är det kultur för? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Eller för att småbarn ska gilla spelet mer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jerec Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Eller som jag sa förut, de har dålig humor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Eller som jag sa förut, de har dålig humor Det beror på hur man ser på det. Jag tror mer de tar humorn utifrån självaste gubbens sida... Eller jag menar taunten från gubbens sida... B) Vilket som... :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Jag tycker inte tutan behövs, men det är alltid roligt för yngre ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Eller som jag sa förut, de har dålig humor Du har nog bästa anledningen... :kung: :medieval: :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg