MattisHattis Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 Hej!jag behöver hjälp på banan efter tresure cove(eller vad den heter) jag kommer inte till den banan,jag har fastnat vi den där stora fisken om ni vet vilken ja menar. nån som vet hur man gör? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 du måste förklara bättre.... annars kan jag inte hjälpa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MattisHattis Skrivet 27 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 Jag menar,hur kommer man till den tredje banan?? jag hittar inte den där mullvaden som man måste prata med! var är han? och var är banan? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 28 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2004 du måste inte prata med nån mullvad (bottles heter han) du ska öppna världen genom att betala med puzzel bitar i tavlan! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MattisHattis Skrivet 28 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2004 Men vart är den där tavlan då?? och var är ingången till banan? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg