Hoppa till innehåll

Vad Är Det Här?

Fusion

Rekommendera inlägg

När datan höll på att ladda och så,då stog det välkommen,men sen konm det upp en skylt där det stog:Som överskrift var det "Arbetsmiljö",sen stog det: Profilen kan inte läsas eller något sånt,kontakta adminstratören...sen gick den skylten bort och en ny kom upp där det stog:Profilen kunnde inte läsas in,du kommer att bli inloggad i en tempärer profil där dina inställningar kommer inte att sparas,det stog ungefär sådär...kan någon svara varför detta hände??

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag fick också en sån skylt förr i tiden.

Det var för att ett virus eller en hackare förstört vissa viktiga filer i datorn.

Vi var tvugna att formatera om hela skiten.

Eller var det med min andra dator?

Jag minns att båda datorerna hade problem, ena försvann efter att vi formaterat den och andra var vi tvugna att skicka till Holland för reparation som tog ca en månad..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det hände ju mig.

Jag hade då Norton Antivirus 2005.

Och Norton Internet Security 2005.

Bara för att du har ett AntiVirus så betyder det inte att din dator är 100% skyddad. Själv har jag ett AntiVirus (ZoneAlarm) inklusive brandvägg och 5 olika Anti-Spyware/Adware program (MS AntiSpyware, Spyware Doctor, ZoneAlarm Anti-Spyware, Ad-Aware och Spybot Search & Destroy). Men ändå upptäcker mina skydd något när jag scannar.

Jag hade också en gammal Win98 utan AntiVirus eller brandvägg, endast Ad-Aware. Datorn överlevde i 5 år, sedan crashade den. Ingen överraskning direkt.

Norton är inte heller det bästa AntiViruset, inte änns ett av de sju bästa. Mer information kan du hitta här, http://antivirus.about.com/cs/beforeyoubuy/tp/aatpavwin.htm

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...