ArgSnickare Skrivet 13 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2006 hur och var får man tag på swingshoten på ratchet and clank 2? den där saken så att man kan svinga sig? snälla säg jag är desperat!!! :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 13 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2006 man skulle hålla in någon knapp tror jag det var länge sen jag spelade det spelet :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 13 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2006 Jag tror att man får den på Barlow i Gadgetron affären... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Rat-cheat Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 man hittar den och grind boots i metropolis uppdraget heter nått med clank Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 man hittar den och grind boots i metropolis uppdraget heter nått med clank Du kanske redan har den, prova att hålla inne triangeln och sen trycka på R2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 Just det nu minns jag det... =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Rat-cheat Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 nu tänker ni på 4:an. :angry: man får ju den på samma bana som mn får clank :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 alltså metropoliz Jag tror att jag har blandat lite...? :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg